Četnost a rozsah činnosti

 

Denně

  • Vyprázdnění nádob na odpadky a popelníků včetně doplnění mikrotenových sáčků do odpadkových nádob, přesun odpadu na určené místo
  • lokální stírání prachu z vodorovných ploch nábytku do výše 1,5 m
  • odstranění ohmatů a skvrn ze skel, zrcadel, dveří, vnějších ploch nábytku
  • lokální suché stírání popř. mokré vymopování frekventovaných úseků podlah a schodišť
  • lokální vysátí frekventovaných pochůzných kobercových ploch
  • urovnání židlí, sedaček
  • suché očištění rohoží a čistících zón
  • doplňování náplní hygienických systémů

 

1x týdně

  • vymývání popelníků
  • stírání prachu z vodorovných ploch nábytku do výše 1,5 m
  • odstranění prachu z parapetů v interiéru budovy a zařizovacích předmětů
  • celkové vysátí kobercových ploch, suché popř. mokré vymopování všech úseků podlah
  • mokré stírání prachu a nečistot z křížů kolečkových židlí
  • omytí a vyleštění celých ploch zrcadel
  • dezinfekce rizikových ploch (kliky dveří, madla kancelářského nábytku a sluchátka telefonů)
  • vysátí a vlhká očista čisticích zón
  • omytí a očista výtahu jeho nerezových a prosklených ploch a čištění drážek výtahu u hladkých celistvých ploch (pokud je v budově instalován)
  • omytí vypínačů svítidel

 

1x měsíčně

  • odstranění prachu z parapetů mezi okny
  • odstranění prachu z otopných těles
  • omytí a vyleštění celkových ploch skel v prosklených dveřích
  • celkové vlhké stírání prachu dveří a zárubní
  • vlhké stírání prachu z vodorovných a svislých ploch nábytku do výše 1,5 m
  • vlhké omytí zařizovacích předmětů
  • dezinfekce omyvatelných podlahových ploch
  • vymývání odpadkových nádob desinfekčním roztokem
  • odstranění žvýkaček z kobercových ploch

 

1x za 3 měsíce

  • vlhké stírání prachu z vodorovných a svislých ploch nábytku nad 1,5 m
  • vlhké stírání vnějších ploch dřevěného nábytku včetně navoskování (konzervace)
  • vlhké setření vnějších ploch plastového nábytku a vyleštění
  • čištění a konzervace včetně leštění kovových klik a úchytů
  • *mezičištění koberců suchou pěnou
  • *čištění kobercových čisticích zón
  • *mokré čištění 1.(extraktor) a 2. (kotoučový stroj) stupně čisticích zón
  • *čištění skvrn kobercových ploch

 

1x za 6 měsíců

  • dezinfekce vnějších omyvatelných povrchů
  • mytí oken včetně ošetření jejich rámů
  • mytí ostatních svislých prosklených ploch
  • čištění žaluzií
  • *čištění koberců mokrou metodou
  • *čištění čalounění
  • *čištění a impregnace kožených sedáků a křesel
  • *čištění světelných zdrojů
  • * praní záclon nebo čištění stínící techniky
  • *dezinsekce NEBO deratizace (na vyžádání objednatele)
  • *dodávka rohoží a čistících zón (na vyžádání objednatele)

 

TOALETY

Četnost a rozsah činnosti

 

2 x denně

  • vyprázdnění nádob na odpadky včetně doplnění mikrotenových sáčků, přesun odpadu na určené místo
  • odstranění ohmatů a skvrn z vnějších ploch toaletních mís a pisoárů
  • omytí vnitřních ploch toaletních mís a bidetů
  • omytí a dezinfekce úchytových míst (splachovadla a kliky u dveří)
  • omytí a vyleštění záchodového prkénka
  • odstranění ohmatů a skvrn z obkladů a omyvatelných stěn, zrcadel, skel prosklených dveří
  • doplňování náplní hygienických systémů
  • vymopování celé plochy podlahy na mokro

 

1x týdně

  • celoplošné omytí a vyleštění toaletních mís a bidetů včetně vnější strany a splachovadla
  • dezinfekce prkénka
  • omytí a vyleštění zařizovacích předmětů (zásobníků toaletního papíru, vnější strany a úchytového madla stacionární toaletní štětky, malého umyvadla vč. baterie), zrcadel a skel
  • v prosklených dveřích
  • odstranění prachu a vlhké setření všech vodorovných a svislých ploch do výše 1,5 m včetně vyleštění
  • odstranění prachu z otopných těles
  • odstranění prachu z parapetů v interiéru budovy
  • omytí vypínačů svítidel

 

1x měsíčně

  • odstranění prachu z parapetů mezi okny
  • mokré stírání a leštění obkladů a omyvatelných stěn nad 1,5 m výšky
  • mokré stírání prachu a leštění dveří a zárubní včetně klik
  • dezinfekce vnitřních a vnějších stěn toalet. mís a pisoárů,
  • dezinfekce omyvatelných podlahových ploch

 

1x za 3 měsíce

  • stírání prachu ze zařízení nad 1,5 m výšky
  • omytí, konzervace a vyleštění baterií, klik, kovových předmětů

 

1x za 6 měsíců

  • dezinfekce obkladů, omyvatelných povrchů, dveří a zárubní a zařizovacích předmětů (zásobníky apod.)
  • mytí oken včetně ošetření jejich rámů
  • *čištění světelných zdrojů
  • *dezinsekce systémů (na vyžádání objednatele)
  • *deratizace (na vyžádání objednatele)
  • *dodávka a montáž zásobníků hygienických systémů (na vyžádání objednatele)

 

Umývárny, koupelny

Četnost a rozsah činnosti

 

2 x denně

  • vyprázdnění nádob na odpadky včetně doplnění mikrotenových sáčků, přesun odpadu na určené místo
  • omytí a vyleštění horní a vnitřní pohledové části umyvadla a baterií
  • dezinfekce úchytových míst (baterie, zásobníky mýdel)
  • odstranění ohmatů a skvrn ze sprchových koutů, van a bazénů
  • odstranění ohmatů a skvrn z obkladů a omyvatelných stěn
  • omytí a vyleštění zrcadel a skel v prosklených dveřích
  • doplňování náplní hygienických systémů
  • vymopování celé plochy podlahy na mokro

 

1x týdně

  • omytí a vyleštění celé plochy umyvadla, vč. sifonů a přívodních armatur
  • omytí a vyleštění ze sprchových koutů, van a bazénů
  • omytí a vyleštění zařizovacích předmětů (zásobníky ručníků a mýdel)
  • odstranění prachu ze všech vodorovných i svislých ploch do výše 1,5 m
  • odstranění prachu z otopných těles
  • odstranění prachu z parapetů v interiéru budovy
  • omytí vypínačů svítidel

 

1x měsíčně

  • odstranění prachu z parapetů mezi okny
  • mokré stírání a leštění obkladů a omyvatelných stěn nad 1,5 m
  • mokré stírání prachu ze dveří a zárubní
  • dezinfekce vnitřních a vnějších stěn umyvadel
  • dezinfekce vnitřních stěn sprch, van a bazénů
  • dezinfekce omyvatelných podlahových ploch

 

1x za 3 měsíce

  • stírání prachu ze zařízení nad 1,5 m výšky
  • omytí, konzervace a vyleštění baterií, klik, kovových předmětů

 

1x za 6 měsíců

  • dezinfekce obkladů, omyvatelných povrchů, dveří, zárubní a zařizovacích předmětů
  • (zásobníky apod.)
  • mytí oken včetně ošetření jejich rámů
  • *čištění světelných zdrojů
  • *dezinsekce systémů (na vyžádání objednatele)
  • *deratizace (na vyžádání objednatele)
  • *dodávka a montáž zásobníků hygienických systémů (na vyžádání objednatele)

 

Kuchyňky, denní místnosti

Četnost a rozsah činnosti

 

denně

  • vyprázdnění nádob na odpadky včetně doplnění mikrotenových sáčků, přesun odpadu na určené místo
  • omytí a vyleštění horní a vnitřní pohledové části umyvadla, dřezů a baterií
  • odstranění ohmatů a skvrn z kuchyňských spotřebičů a kávových automatů
  • odstranění ohmatů a skvrn ze stolů a židlí, dále ze svislých a vodorovných ploch kuchyňských linek do výše 1,5 m
  • lokální odstranění prachu , ohmatů a skvrn z obkladů a omyvatelných svislých stěn do výše 1,5 m
  • doplňování náplní hygienických systémů
  • vymopování celé plochy podlahy na mokro

 

1x týdně

  • celoplošné vlhké omytí a vyleštění umyvadel, dřezů a baterií
  • celoplošné omytí kuchyňských spotřebičů a kávových automatů
  • celoplošné vlhké omytí stolů a židlí, dále svislých a vodorovných ploch kuchyňských linek do výše 1,5 m
  • celoplošné vlhké omytí obkladů a omyvatelných stěn do výše 1,5 m
  • dezinfekce úchytových míst (baterie, zásobníky mýdel) a umyvadel
  • vlhké omytí a vyleštění zrcadel a skel v prosklených dveřích
  • vlhké omytí a vyleštění zařizovacích předmětů
  • odstranění prachu z otopných těles
  • odstranění prachu z parapetů v interiéru budovy
  • praní textilních ručníků a utěrek

 

1x měsíčně

  • odstranění prachu z parapetů mezi okny
  • mokré stírání a leštění omyvatelných obkladů, svislých a vodorovných ploch a stěn nad 1,5 m výšky
  • mokré stírání prachu a leštění dveří a zárubní včetně klik
  • dezinfekce baterií, zásobníků a umyvadel
  • dezinfekce omyvatelných podlahových ploch

 

1x za 3 měsíce

  • stírání prachu ze zařízení nad 1,5 m výšky
  • omytí, konzervace a vyleštění baterií, klik, kovových předmětů

 

1x za 6 měsíců

  • dezinfekce obkladů, omyvatelných povrchů, dveří a zárubní a zařizovacích předmětů (zásobníky apod.)
  • čištění žaluzií
  • *čištění světelných zdrojů
  • *praní žaluzií resp. záclon nebo čištění stínící techniky
  • *dezinsekce (na vyžádání objednatele)
  • *deratizace (na vyžádání objednatele)
  • *dodávka a montáž zásobníků hygienických systémů (na vyžádání objednatele)

 

Výrobní hala

Četnost a rozsah činnosti

 

denně

  • strojní mytí podlahy v zónách určených pohybu
  • odstranění lokálních nečistot na podlaze mimo pochozí zóny na přání zákazníka
  • odstranění ohmatů a skvrn ze skel, dveří
  • doplňování náplní hygienických systémů
  • vynesení odpadkových košů

 

1x za 6 měsíců

  • mytí oken včetně ošetření jejich rámů

 

PERSONÁLNÍ ZAJIŠTĚNÍ

Personál

  • pro zajištění činnosti v rozsahu této nabídky bude využit odpovídající počet stabilního, kvalifikovaného personálu

Vybavení

  • pracovníci budou vybaveni vhodnými pracovními pomůckami a pracovními ochrannými oděvy s označením firmy

Bezpečnost práce

  • pracovníci jsou a budou plánovaně interně školeny v oblastech BOZP, PO a dále pro jednotlivé profese v souladu s požadavky na výkon profese.

 

Nábor, vzdělávání a školení zaměstnanců:

Nábor zaměstnanců

Vyhledávání zaměstnanců provádí pracovníci personálního oddělení na základě popisu a specifikace pracovního místa. Výběr pracovníků probíhá na základě způsobilosti uchazeče vykonávat práci na obsazovaném pracovním místě. Součástí je požadavek na trestní bezúhonnost, doloženou čistým trestním rejstříkem

Vzdělávání

Vzdělávání zaměstnanců je jednou z priorit společnosti. Systém interních školení vstupní, školení povinná (v souladu s platnou legislativou), a školení „kariérní“:

 ►  Kariérní vzdělávání - interní a externí školení. Jedná se zejména o možnost profesního růstu technicky a organizačně zdatných pracovníků.

 

Garance uchazeče za kvalitu služeb

Pracovnice úklidu prochází podrobným personálním výběrem, ověřením všech skutečností minimalizujeme bezpečnostní riziko selhání. Dále vstupním školením na kvalitu a systém úklidu, školením na bezpečnost práce, zaškolením na úklidovou chemii a jejich použití na povrchy materiálů. Seznamování s novinkami v oblasti úklidových výrobků.

Před zahájením zakázky jsou pracovníci seznámeni a proškoleni v pravidlech pro pohyb v prostorách zákazníka.

Na vyžádání klienta dokládáme výpis z rejstříku trestů členů úklidového teamu.

 

Deklarovaný vztah k životnímu prostředí

Kvalita a ekologie úklidového servisu při používání čistící a udržovací chemie vychází ze spolupráce s významnými firmami. Veškeré prostředky jsou špičkové kvality, lehce odbouratelné, příjemné vůně, snadno aplikovatelné a s rychlou účinností.

 

Záruční podmínky jakosti díla

► Osvědčený systém řízení

► Na přání zákazníka implementujeme systém barevného kódování

► Vícestupňový kontrolní systém

► Technické a strojní vybavení na vysoké úrovni

► Prověřený náborový systém pracovnic/ků

Samozřejmostí je třídění odpadu.

 

Organizace úklidových služeb

 

Pracovníci/e úklidového servisu

► Provádí úklidové práce na základě specifikace úklidových prací.

► Specifikace úklidových prací je podepsána ve dvou vyhotoveních v rámci pracovní smlouvy, jedno vyhotovení má zaměstnanec a druhé zaměstnavatel.

► Každý pracovník/ce je poučen a seznámen hlavně s činnostmi, které bude vykonávat na daném objektu podle seznamu výkonů.

► Veškeré provozní a materiálně-technické věci budou neprodleně řešit s vedoucím objektu a provozním manažerem.

► Na každém objektu je k dispozici „Kniha úklidu“, kam se zapisují veškeré připomínky apod.

 

Vedoucí úklidu/směny (četař)

(pozice zřizována při obsluze objektu s třemi úklidovými pracovníky a více)

► Provádí úklidové práce

► Vede a organizuje úklidový team

► Odpovídá za kvalitu úklidu a operativní řešení podnětů klienta

► Zajišťuje denní komunikaci s klientem

► Zajišťuje plynulé doplňování spotřebního a hygienického materiálu

► Řeší operativní potřeby klienta na denní bázi v rozsahu sjednaného úklidu

 

Objektoví vedoucí

► Vede a řídí úklidový team

► Komunikace se zákazníkem, řešení připomínek

► Provádí kontroly na objektu v dané četnosti.

► Navrhuje provozní opatření ke zvyšování efektivnosti poskytovaných služeb.

► Provozně a technicky realizuje tyto činnosti, tak aby činnosti neohrožovali provoz společnosti nebo jinak neomezovali provoz.

► Provádí kontrolu docházky zaměstnanců a provede vyhodnocení celkového času k úklidu = kvalita (efektivita práce).

► Vyhodnocuje kvalitu práce jednotlivých pracovníků úklidového servisu, navrhne technické a úklidové prostředky pro zlepšení kvality úklidu.

► Schvaluje vedoucímu objektu výměnu pracovníků, tak aby se tato výměna nedotkla provozu na objektu.

► Zabezpečuje zastupitelnost v případech nemocí, dovolených atd.

 

Provozní manažer

► Je odpovědný za kompletní provoz na zakázce.

► Nepravidelně kontroluje kvalitu a proces služeb na zakázce, kontroluje činnost provozních referentů.

► Koordinuje vícepráce a jednorázové zakázky na objektu.

► V případě jakýchkoliv dotazů a připomínek je zákazníkovi vždy k dispozici.

► Komunikace se zákazníkem

 

Projektový manažer

► Příprava zakázky

► Rozběh vlastní realizace

► Kontrolní činnost

► Ekonomika zakázky

►Vede a řídí úklidový team

 

Řízení a příprava provozu zakázky

 

Obchodní fáze:

► uzavření smlouvy se zákazníkem

► seznámení se zástupcem klienta a představení odpovědného managementu zakázky

 

Přípravná fáze:

► seznámení provozního manažera a vedoucího objektu s odpovědným zástupcem klienta (zástupce uvedený v Knize úklidu)

► specifikace rozsahu úklidu a návrh technologie úklidu

► specifikace úklidových prostředků a materiálu

► specifikace strojního a technického vybavení pro daný rozsah a objekt

► personální zabezpečení (stanovení počtu úklidových pracovníků)

► návrh způsobu realizace zakázky a HMG náběhu objektu

► nastavení ekonomiky objektu

 

Personální obsazení

► nábor zaměstnanců (v případě že na objektu budou umístněni noví pracovníci)

► výběr zaměstnanců pro daný objekt

► Kladen vysoký důraz na FLEXIBILITU VYBRANÉHO TÝMU ZAMĚSTNANCŮ

► Pro daný objekt vybráno vždy více pracovníků, aby byla možnost ZASTUPITELNOSTI v případě potřeby

► Následné zaškolování se týká celého vybraného týmu v rámci zachování FLEXIBILITY

► Širší pracovní skupina vybraná na požadovanou zakázku je udržována po celou dobu realizace příslušné zakázky.

 

 Příprava a zaškolení úklidového personálu

► seznámení s firmou, představení personálu firmy

► pohovor s vedením firmy

►  zaškolení do úklidové technologie v místě firmy (stroje, postupy, úklidové prostředky, vysvětlení způsobů a formy úklidu, seznámení s pravidly firmy

► vyzkoušení pracovníka v provozních podmínkách

► seznámení s objektem

► Podpis pracovně – právních dokumentů (v případě nových pracovníků)

► školení klientem na případné kódování a vstup do objektu a interní předpisy a provozní řády (pracovnice úklidu a objektový vedoucí)

► vybavení pracovníka na zakázku

 

Náběhová fáze:

převzetí objektu (provozní manažer/objektový vedoucí)

► den před zahájením úklidových služeb, převzetí klíčů (nebo magnetických karet) od vstupu do objektu, navezení technického vybavení a prostředků k úklidu, (objektový vedoucí/úklidový personál)

► před zahájením úklidových prací a doprovodných služeb, objektový vedoucí představí pracovnice úklidu a předá „Provozní knihu“, s kontaktními údaji na naší společnosti

► v den účinnosti smlouvy zahájení úklidových prací

► v prvních dnech posílení směn více pracovníky úklidu a zvýšená kontrola objektovým vedoucím na prováděné práce,

► pracovnice úklidu bude poučena o chování a vystupování ve firmě a seznámena se Specifikací úklidových prací na objektu v reálných podmínkách objektu

převzetí personálu (objektový vedoucí)

zavedení na objekt (provozní manažer, objektový vedoucí)

► kontrola náběhu objektu (provozní manažer/projektový manažer)

► kontrola rozsahu úklidu a postupů (provozní manažer/projektový manažer)

► kontrola kvality úklidu (provozní manažer/projektový manažer)

► závěrečné předání objektů do správy provozního manažera

 

Realizační fáze:

► zvýšená kontrolní činnost objektového vedoucího (prvních čtrnáct dní)

► kontrola ekonomiky objektu a nastavených parametrů (projektový manažer)

► nastavení a usazení procesů

► postup dle standardů společnosti a Smlouvy o dílo

► Pravidelný AUDIT - každých 14 dní fyzická kontrola kvality dodané služby (vše v souladu s příslušnými předpisy a normami, zejména ISO). Výstupem je zpráva aktuálního stavu, která reaguje na případné nedostatky návrhem opatření na jejich odstranění. Zprávu dostává jak dodavatel služby, tak i její příjemce.

Pravidelný AUDIT znamená přezkoumání a ověření veškerých procesů souvisejících s dodávkou požadované služby, tj. procesů technologických, personálních a kvalitativních. Jedná se o STANDARDNÍ aktivitu související s dodávkou požadované služby

 

Servisní tým (jednorázové a speciální zakázky, záskoky)

► Zajišťují nárazové práce, generální úklidy, popřípadě havarijní stavy na objektech, mytí oken, voskování podlah, čištění technologií, hloubkové čištění podlah, speciální úklidové práce.

► Zajišťují doplnění úklidových kapacit na objektu pro případ okamžité náhrad